dimecres, 2 de desembre del 2009

Presentació

Hola, sóc l'Ismael Garcès.

La veritat és que porto ja un bon temps pensant i repensant de fer el meu propi Blog. I la veritat és que avui no és pas un dia especial. Suposo que aquestes coses són "como la vida misma", és a dir, les coses passen quan menys ens ho esperem. Oi que l'hem escoltada aquesta frase? (jo ja començo a estar-ne tip)

Doncs, efectivament... Avui és el típic dia que surts a pedalar una mica amb el teu celerípedo i, quan tornes dius: I ara què faig?... No tinc nens al meu càrrec, ni parella, ni obligacions estudiantils (de moment en tinc prou). Així que, després d'un bon berenar, m'he disposat a dissenyar el meu blog mentre escolto la ràdio amb una de les pàgines que més m'agraden per escoltar música: rockola.fm (molt recomanable).

La veritat és que és ben fàcil això de fer el teu blog. El que és realment difícil és allò de... Què collons poso? Aquest és el motiu pel qual havia trigat tant. El cas és que, sense tenir res especial a dir, m'he improvisat aquesta presentació (mira que en sóc, de tímid... però quan m'hi poso...)

Espero que, mica en mica, vagi agafant forma. Les meves pretensions passen per exposar les meves reflexions de tot tipus (passen moltes coses pel meu cap), coses de la feina (assessorament a persones emprenedores) explicar algunes de les aventures a les qual m'apunto (excursions de muntanya, competicions esportives i esdeveniments de diversa índole), penjar fotos i... perquè no?... Ves a saber!... Potser l'hi veig d'altres utilitats.

Be... de moment ho deixo perquè potser avui tinc un dia inspirat, però dubto que això sigui sempre així. I és que, després de vuit hores davant l'ordinador, personalment, no sempre em venen ganes de passar-me'n altres tantes hores.

En qualsevol cas, us convido a què em feu suggeriments de millora. Accepto les crítiques, sempre que siguin constructives...

Salutacions a totes i a tots!Enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada